woensdag 13 mei 2009

productieve week geweest

Vorige week ben ik wezen freubelen bij Marlies samen met Marga, Barbara Judith en Miranda. Natuurlijk was het weer erg gezellig. Barbara had een workshop gevolgd bij Peter en een erg leuk minialbum gemaakt en wij zijn dus ook aan de slag gegaan. Erg leuk om te maken en de vorige dag heb ik gelijk de foto's erin geplakt van onze vakantie uit 2007;



Ook hebben we van Miranda een workshop "canvas kliederen met gesso" gehad. Erg leuk en de volgende dag heb ik hem afgemaakt. Heb hem aan mijn moeder gegeven voor moederdag.


Ik heb gelijk een "gessokaartje" gemaakt voor Miranda om te bedanken voor de workshop

5 opmerkingen:

  1. he Arine wat leuk dat je dat boekje gelijk gevuld hebt ! Is ie lekker af nu !

    Super bedankt voor het kaartje wat je mij gestuurd hebt, was toch niet nodig .....

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat gaaf!!! Je boekje is al af!!! Ik heb nog steeds geen idee welke foto's maar vind hem wel erg leuk! :D
    Je canvas is ook heel erg stoer geworden zeg, vond je moeder vast heel leuk!
    En je kaartje.... Geweldig!!!! Heel erg bedankt nogmaals, lief!! En nu een grote pot halen he en lekker blijven kliederen!!!

    Ohja, Judith was er toch ook bij??? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooo, lekker actief...............hier ligt het helaas nog.......hoop volgende week nog af te maken. Anders is Miek eerder terug dan ik klaar ben...........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je boekje leuk geworden!!Ik weet nog steeds niet welke foto's ik erin moet doen!
    En je canvas is ook heel mooi geworden. Wat hadden we een produktieve dag he!!
    Wat voor bards zitten er eigenlijk op dat kartje wat je mij stuurde?? Die zijn zooooo leuk!!

    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zal voor je duimen dat het met je blog goed gaat deze keer.Leuke dingen maak je en je scrap ruimte is ook niet verkeerd.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen