dinsdag 16 februari 2010

spookkasteel

Een paar jaar geleden heb ik eens een spookkasteel gemaakt voor Sem om te trakteren maar die heb ik met de verhuizing 2 jaar geleden weggegooid (stom stom stom) en hij wilde dit jaar wel weer zo'n kasteel, dus ik ben weer aan de knutsel geweest.
Sem heeft de spoken zelf gemaakt van lollie's met een servet eromheen.
Het kasteel is superleuk om te maken maar je zit tot je ellebogen vol met zwarte verf

De foto vind ik heel onduidelijk, in het echt is het kasteel veel leuker. Probeer van de week wel een nieuwe foto te maken.
Verder nog hele leuke juffenkadoos gemaakt maar die zet ik hier nog niet op maar na de juffendag (donderdag). Sem heeft 3 juffen dus dat was heel wat geknutsel.

1 opmerking:

  1. WHOh super weer zeg!!! Kan me het kasteel nog goed herinneren van de vorige keer, zonde ook om weg te gooien natuurlijk!!! Nouja je hebt je weer vermaakt zie ik! ;):P

    BeantwoordenVerwijderen