zondag 16 mei 2010

cards

Gisteren zijn Barbara, Miranda, Marlies, Marga, Judith, Nicol en Irene bij mij geweest om gezellig een dagje te scrappen en wat hebben we een lol gehad en wat was het lang geleden.
We hebben zelfs nog wat gedaan allemaal.
Was begonnen aan een verjaardagsorginazer en die heb ik vandaag afgemaakt.


Moet nu verder met mijn tuinagenda maar dat is wel wat meer werk maar ook wel leuk.
Ben ook weer helemaal aangestoken door de meiden om weer eens layouts te gaan maken.
Tijd tekort dus en inspiratie teveel haha

3 opmerkingen:

  1. Nou ik vind hem zooo gaaf!!!!! Ik ga hem ook maken hoor, je hebt me aangestoken!!!!
    Ik vond het helemaal gezellig en kan nu al niet wachten tot eind juli!!!!
    Leuk leuk!!!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super mooi uit!! Vond het jammer dat ik er deze keer niet was...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit Arine!

    groetjes,
    Ursula

    BeantwoordenVerwijderen