woensdag 29 augustus 2012

Travel 2012

Mijn travel is bijna af, moet nog wat journaling schrijven en wil misschien nog een titel op de voorkant maken. Jammer genoeg ben ik heel slecht in leuke foto's maken van mijn projecten, toch eens navragen bij mijn scrapmeiden hoe die dat doen want daar ziet het er toch echt wel altijd leuk uit. Dit project was van Laura van Follow the papertrail, een superalbum om te maken. Gelukkig zijn er ustream filmpjes te zien om de beschrijving een beetje te kunnen volgen. Hij heeft heleboel mapjes en flapjes om al je foto's en journaling kwijt te kunnen. Vond het helemaal leuk om te doen en ben alweer bezig met mijn volgende project.

1 opmerking:

  1. Wow...ein wunderschönes Album!
    Du hast einen ganz tollen Blog..

    Liebe Grüße

    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen